Friday 11 February 2011

CupCake Untuk Ebad!


Last week, En. ebad from Telekom Malaysia, order cupcake tuk family makan-makan. Seperti biasa, cupcake nih aku memang urang expert. Dari segi rasa memang ok, tapi dari segi presentation and decoration memang aku kena struggle. Memandangkan aku nih dah tua kerepot, my creativity seems to jump out the window long ago. Tanganpun dah keras kejung, macam kayu cengal, so susahlah nak melentik tuk membuat deco2 yang (masa buat decoration aku selalu terfikir, kalaulah aku dapat formal training, dah pasti all these jadik makanan aku)

Anyway aku jual this type of cupcake at RM 1.80, and guys, kalau korang nak recipe, just let me know ok? Sekarang ni tak sempat nak sertakan kat sini... a little tied-up with some projects at the moment. Insya'Allah, kalau ada kelapangan aku akan sertakan k?

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...